Laglappar - samarbete med Laglappen.se

Idag har jag glädjen att berätta att jag (Sötsnut) testar ett samarbete med Laglappen.se. Som namnet antyder kan man köpa laglappar på deras shop. 

Idag marknadsför jag mina egna snygga laglappar på Instagram under #sötsnut_laglappar och alla mina alster under #sötsnut och samarbetet med Laglappen hjälper mig synas mer där folk köper laglappar och tygmärken. På Laglappen.se kan man beställa laglappar för jeans, bomull,  "självhäftande lagningslapparoch nu också laglappar av vinyl. Mina märken kommer synas under ett par olika av dessa kategorier. Jag tror det blir under Tygmärken. Mina produkter är fotograferade och listas nu även på Laglappen.se. Riktigt snyggt måste jag säga! Hur samarbetet utvecklar sig får vi se men nu blir det iaf en ny möjlighet för mig att komma ut med mina egna laglappar/strykmärken i vinyl. 

Som ni vet, som läser denna blogg, tillverkar jag mina egna laglappar och tygmärken under varumärket Sötsnut. Jag tillverkar laglappar av vinyl. Dels fungerar mina egna laglappar som dekoration men fungerar också som mycket snygga laglappar för hål. Laglapparna är inte bara riktigt snygga utan även väldigt enkla att stryka fast. 

Är du intresserad av att köpa laglapparna är du välkommen att göra det på laglappen.se

Vill du ha en enkel fotoinstruktion om hur du fäster laglappar av vinyl så finns detta bland mina tidigare inlägg. Länk finns här.


Ta hand om er själva, era nära & kära - och era kläder - nu i Corona-tider.


Kommentarer